منتديات البيضا الثانوية التعليمية

أهلاً بك زائرنا الكريم
نرجو أن تكون في أتم صحة وأسعد حال
يشرفنا دخولك
وتسعدنا زيارتك
إذا كنت عضواً تفضل بالدخول
وإذا كنت زائراً ولم تسجل , فتفضل بالتسجيل
وفي انتظار مساهماتك الرائعة ومواضيعك المبدعة

أهلاً بك زائرنا الكريم
نرجو أن تكون في أتم صحة وأسعد حال
يشرفنا دخولك
وتسعدنا زيارتك
إذا كنت عضواً تفضل بالدخول
وإذا كنت زائراً ولم تسجل , فتفضل بالتسجيل
وفي انتظار مساهماتك الرائعة ومواضيعك المبدعة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في منتديات البيضا الثانوية التعليمية .. أهلاً بكل ما هو جديد .. أهلاً بالإبداع

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

أنت في منتديات البيضا الثانوية التعليمية .. إذن أنت متميز  , وشخْصيَّةٌ مبْدعة .. نحن هنا أسرة واحدة ..نعملُ معا من أجْل مستقبلٍ واعد .. نثِقُ في أنفسنا ونقدِّرُ الآخرين                                  رؤية مدرسة البيضا الثانوية المشتركة :                            بناء شخصية عصرية متكاملة , تلتزم بقيم الدين والمجتمع , وتتفاعل مع مستجدات العصر .               رسالة المدرسة: تسعي مدرسة البيضا الثانوية المشتركة إلي تقديم تعليم متميز عالي الجودة من خلال   :    * تزويد طلابها بمهارات ومعارف وقيم الحياة  العصرية.                     * تفعيل دور التكنولوجيا في العملية التعليمية.              * تشجيع الطلاب علي التعلم الذاتي , وممارسة الأنشطة الصفية  واللاصفية.                 *إشراك الطالب في اتخاذ بعض القرارات الخاصة بالعملية التعليمية.        * اكتشاف الموهوبين والفائقين وتنمية قدراتهم علي الابتكار.        * قيادة مدرسية واعية ومتطورة.      * تنمية مهنية مستدامة للمعلم .       *  تنمية الجوانب الإجتماعية بين العاملين بالمدرسة.            * مشاركة مجتمعية فعالة لتطوير أداء المدرسة 

اصعب لحظات حياتك.....

دينا احمد
titoelstohy
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
titoelstohy

titoelstohy

اصعب لحظات حياتك..... Empty
مُساهمةموضوع: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالأحد 28 فبراير 2010, 8:48 pm

اصعب لحظات حياتك :-
عندما تفقد من تحبه دون أن تقول له .................أنك تحبه

عندما تري دمعة من تحب .. فتقف عاجز عن ازالتها

عندما تبتسم للحياة ، وتقول أن التعاسة قد فارقتك
اخيرا ، فتفاجأ بأنك قد خسرت اعز الناس اليك

عندما تبكي وتبكي وتمر الساعات وما زلت تبكي
وفى النهاية ......................لا يشعر بك احد

عندما تفتح عينيك باحثا عن النور الذى يحول
حياتك ، فتجده بين أنامل من يبغضك

عندما تملأ الدنيا سعادة وفرح ، لتفاجأ بطعنة فى
الظهر من من كان سبب هذه السعادة
دينا احمد

دينا احمد

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالإثنين 01 مارس 2010, 6:03 pm

بجد كلام جميل وحقيقى واللة يا تيتو هزنى واثر فية كتير وانا بقراة ...اصل انا عيبى .....واللة معرفش اذا كانت عيب اوميزة..انى اقل حاجة بتاثر فيا بحس ان الكلام دة مكتوب علشانى ...نفسى الدنيا تكون احسن من كدة ..نفسى الناس تحس ببعضها شوية ....اكييد حنبقى احسن وحنرتاح كتييير اصعب لحظات حياتك..... Icon_exclaim
ahmed elstohy

ahmed elstohy

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالإثنين 01 مارس 2010, 7:46 pm

والله هاعيط وااااااااااااااااء كفايه بقى ده كلام دينا اثر فيا اكتر من كلام تيتو مشكووووووووووووووور يا تيتو على الكلام المؤثرده وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء Sad Sad Sad Sad استحلفكم بالله ان تمسحو بحار دموعى
titoelstohy

titoelstohy

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالثلاثاء 02 مارس 2010, 11:29 am

احمد السطوحى(شيكو) كتب:
والله هاعيط وااااااااااااااااء كفايه بقى ده كلام دينا اثر فيا اكتر من كلام تيتو مشكووووووووووووووور يا تيتو على الكلام المؤثرده وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء Sad Sad Sad Sad استحلفكم بالله ان تمسحو بحار دموعى

بتعيط يا شيكو
يا صغير
معلش يا جماعه اصل نسيت اديله السهايه
titoelstohy

titoelstohy

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالثلاثاء 02 مارس 2010, 11:32 am

فيه دمعتين من دموعك وقعوا فى الشاشه حرقوا الباور بتاعها اعمل ايه دلوقتى

حتدفع حتدفع
titoelstohy

titoelstohy

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالثلاثاء 02 مارس 2010, 11:35 am

دينا احمد كتب:
بجد كلام جميل وحقيقى واللة يا تيتو هزنى واثر فية كتير وانا بقراة ...اصل انا عيبى .....واللة معرفش اذا كانت عيب اوميزة..انى اقل حاجة بتاثر فيا بحس ان الكلام دة مكتوب علشانى ...نفسى الدنيا تكون احسن من كدة ..نفسى الناس تحس ببعضها شوية ....اكييد حنبقى احسن وحنرتاح كتييير اصعب لحظات حياتك..... Icon_exclaim

مشكووووووووووووور يا دينا على فكرة ده مش عيب
لان انا كمان فعلا حاسس ان الكلام ده مكتوب ليه
واتأثرت بيه اوى وانا بقراه

وشكرا لمرورك
دينا احمد

دينا احمد

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالثلاثاء 02 مارس 2010, 12:52 pm

خلاص بقى متعيطش يا شيكو.......ما تيتو قالك انة حيحضر السهاية.....ههههههههههههههههههههه.....واحب اقول لتيتو انى اكتشفت النهاردة بس ان دة عيب فية بالنسبة للمجتمع اللى احنا عايشيين....المشعر والاحاسيس دلوقتى معتش ليها مكان بينا فى ظل الظروف دية ومتزعلش يا شيكو منى لانى بجد بحب اهزر معاك...اوك
ahmed elstohy

ahmed elstohy

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالثلاثاء 02 مارس 2010, 1:27 pm

كلامك مظبوط بس المشاعر مماتتش المشاعر عايشه وهتفضل عايشه طول العمر ماتت عند ناس معينه انما لو بصيتى حوليكى هتلاقى معظم الناس عندها مشاعر والى معندوش مشاعر بيبقى معروف شكله وشكرا يا دينا وانا مش زعلان ده انا بموووووووووووت فى الهظار
ريتاج20

ريتاج20

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالثلاثاء 02 مارس 2010, 1:55 pm

كلامك مطبووووووووووووط ياشيكووشكرا ياتيتو على الموضوع الجميل دة
ahmed elstohy

ahmed elstohy

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالثلاثاء 02 مارس 2010, 2:14 pm

شكرا ريتاج
titoelstohy

titoelstohy

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالأربعاء 03 مارس 2010, 12:18 am

دينا احمد كتب:
خلاص بقى متعيطش يا شيكو.......ما تيتو قالك انة حيحضر السهاية.....ههههههههههههههههههههه.....واحب اقول لتيتو انى اكتشفت النهاردة بس ان دة عيب فية بالنسبة للمجتمع اللى احنا عايشيين....المشعر والاحاسيس دلوقتى معتش ليها مكان بينا فى ظل الظروف دية ومتزعلش يا شيكو منى لانى بجد بحب اهزر معاك...اوك

اولا مشكور ليكى يا دينا
ثانيا دة مش عيب ولا حاجة انتى ممكن تقولى كدة لو مريتى على قصة حب وفشلت Sad Sad Sad Sad

إنما لازم يكون الحب من القلب مش لعب وهزار

والاحاسيس موجوده والله بس عايزة اللى يقدر إنك حاسه بيه وهو كمان يكون عنده نفس الاحساس
حقولك على حاجة إذا كنتى سمعتى فيلم تيتنك
كان الولد بيحب البنت وهى كمان وكانت متولده بينهم قصه جميله جداااااااا وكل ده فين على متن سفينه
اللى غرقت فى الاخر
والولد مات وضحى بنفسه علشان خاطر محبوبته
titoelstohy

titoelstohy

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالأربعاء 03 مارس 2010, 12:20 am

احمد السطوحى(شيكو) كتب:
كلامك مظبوط بس المشاعر مماتتش المشاعر عايشه وهتفضل عايشه طول العمر ماتت عند ناس معينه انما لو بصيتى حوليكى هتلاقى معظم الناس عندها مشاعر والى معندوش مشاعر بيبقى معروف شكله وشكرا يا دينا وانا مش زعلان ده انا بموووووووووووت فى الهظار

كلامك مضبوط يا شيكو

اؤكد عليك يا شيكو انا إذا عنترة مات وعبلة لن تعود فليس هذا معناه ان ليس للحب وجود
titoelstohy

titoelstohy

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالأربعاء 03 مارس 2010, 12:22 am

ريتاج20 كتب:
كلامك مطبووووووووووووط ياشيكووشكرا ياتيتو على الموضوع الجميل دة

مشكوووووووووووور ريتاج 20 واتمنى لك المذيد من التقدم ..............
اصعب لحظات حياتك..... 8450 اصعب لحظات حياتك..... 8450 اصعب لحظات حياتك..... 8450 اصعب لحظات حياتك..... 8450 اصعب لحظات حياتك..... 8450 اصعب لحظات حياتك..... 927235 اصعب لحظات حياتك..... 927235 اصعب لحظات حياتك..... 927235 اصعب لحظات حياتك..... 927235 اصعب لحظات حياتك..... 927235 pig pig pig pig
دينا احمد

دينا احمد

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالخميس 04 مارس 2010, 1:41 am

عندك حق يا تيتو انت وشيكو يمكن انا قولت كدة بس ...عن تجربة شخصية
مؤمن اسماعيل

مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالخميس 04 مارس 2010, 2:07 am

فعلا التجارب حاجه كويسه ان الانسان يتعلم الجديد فى الدنيا بس مش كل تجربه نحكم عليها فى كل مواضيع الدنيا
وعلى فكره الموضوع جميل جدا
تقبلو مرورى المتواضع
titoelstohy

titoelstohy

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالخميس 04 مارس 2010, 2:24 am

دينا احمد كتب:
عندك حق يا تيتو انت وشيكو يمكن انا قولت كدة بس ...عن تجربة شخصية

اشكرك دينــــــــــــــا على مرورك الجميـــــــــــــــــــــــل واتمـــــــــــــــــــــــــــنى لك المذيد من التقدم
مؤمن اسماعيل

مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالخميس 04 مارس 2010, 2:29 am

يا جماعه المزيد بالزال
titoelstohy

titoelstohy

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالخميس 04 مارس 2010, 6:33 pm

مؤمن اسماعيل كتب:
يا جماعه المزيد بالزال
ايه يا مؤمن مين اللى مزعلك بس قولى وانا مش حاعمله حاجة
ahmed elstohy

ahmed elstohy

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالإثنين 08 مارس 2010, 9:40 am

شكرا لمرورك دينا
titoelstohy

titoelstohy

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالإثنين 08 مارس 2010, 11:10 pm

احمد السطوحى(شيكو) كتب:
شكرا لمرورك دينا
مشكور يا شيكو
بقولك اية يا شيكو انتا مش حـــــــــطيت رد فى موضوع يبقى بتحط تانى لية فى نفس الموضوع
زيادة مساهمات يعنى ولااية
midoelwan

midoelwan

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالثلاثاء 13 أبريل 2010, 11:46 am

مشكور يا تيتو على الموضوع وحلو اوى التفاعل الحلو ده وياريت كلنا نستفيد من خبرات بعض
titoelstohy

titoelstohy

مُساهمةموضوع: رد: اصعب لحظات حياتك.....   اصعب لحظات حياتك..... Icon_minitimeالأحد 18 أبريل 2010, 8:14 pm

طبعااااااااااااا يا ميدو كلامك مضبوط ومشكوووووووووووووووووور لمروركم جميعااااااا

اصعب لحظات حياتك.....
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لحظات بكل العمر........
» الحزن لحظات وتروح..............
» Ξ‰Ξ∫∫.¸¸.اصعب ابتسامة.¸¸.∫∫Ξ‰Ξ
» اصعب 12 دقيقة ..؟!!
» حمل اهداف اصعب مباراة بين مصر والجزائر+الملخص المفيد للمباراة