منتديات البيضا الثانوية التعليمية

أهلاً بك زائرنا الكريم
نرجو أن تكون في أتم صحة وأسعد حال
يشرفنا دخولك
وتسعدنا زيارتك
إذا كنت عضواً تفضل بالدخول
وإذا كنت زائراً ولم تسجل , فتفضل بالتسجيل
وفي انتظار مساهماتك الرائعة ومواضيعك المبدعة

منتديات البيضا الثانوية التعليمية

أهلا بكم في منتديات البيضا الثانوية التعليمية .. أهلاً بكل ما هو جديد .. أهلاً بالإبداع

الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

أنت في منتديات البيضا الثانوية التعليمية .. إذن أنت متميز  , وشخْصيَّةٌ مبْدعة .. نحن هنا أسرة واحدة ..نعملُ معا من أجْل مستقبلٍ واعد .. نثِقُ في أنفسنا ونقدِّرُ الآخرين                                  رؤية مدرسة البيضا الثانوية المشتركة :                            بناء شخصية عصرية متكاملة , تلتزم بقيم الدين والمجتمع , وتتفاعل مع مستجدات العصر .               رسالة المدرسة: تسعي مدرسة البيضا الثانوية المشتركة إلي تقديم تعليم متميز عالي الجودة من خلال   :    * تزويد طلابها بمهارات ومعارف وقيم الحياة  العصرية.                     * تفعيل دور التكنولوجيا في العملية التعليمية.              * تشجيع الطلاب علي التعلم الذاتي , وممارسة الأنشطة الصفية  واللاصفية.                 *إشراك الطالب في اتخاذ بعض القرارات الخاصة بالعملية التعليمية.        * اكتشاف الموهوبين والفائقين وتنمية قدراتهم علي الابتكار.        * قيادة مدرسية واعية ومتطورة.      * تنمية مهنية مستدامة للمعلم .       *  تنمية الجوانب الإجتماعية بين العاملين بالمدرسة.            * مشاركة مجتمعية فعالة لتطوير أداء المدرسة 

شاطر | 

كــــــــــنـــــــا اصــــــــحــــــــاب

كاتب الموضوعرسالة
مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: كــــــــــنـــــــا اصــــــــحــــــــاب   الجمعة 11 فبراير 2011, 3:24 pm

كلنا كان لينا اصحاب الظروف

الايام الاماكن بعدتنا عنهم

ممكن تقبلهم فى يوم من الايام وتقول

ياااااااااااااااااا ده احنا كنا اصحاب ؟

يترى امتى ممكن تقول كنا اصحاب ؟

وليه؟

وقلتها كام مره؟
الملاك

مُساهمةموضوع: رد: كــــــــــنـــــــا اصــــــــحــــــــاب   السبت 12 فبراير 2011, 6:02 pm

بصراحه اتا عمري ماقلتها ولامره
علشان انا مجربتش
مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: كــــــــــنـــــــا اصــــــــحــــــــاب   السبت 12 فبراير 2011, 6:57 pm

شكرا الاهتمامك يا ملاك وان شاء الله تجربى وتلاقى الصديق الحقيقى بجد بس متتفرقوش عن بعض
الملاك

مُساهمةموضوع: رد: كــــــــــنـــــــا اصــــــــحــــــــاب   الأحد 13 فبراير 2011, 7:18 pm

علي فكره انا عندى اصدقاء كتير بس
اصحابى المقربين مش كتير اوي يجى 2ولا حاجه
مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: كــــــــــنـــــــا اصــــــــحــــــــاب   الإثنين 14 فبراير 2011, 2:32 pm

ربنا يزيدهم يا ملاك وميرحمكوش من بعض نيفر
Omnia

مُساهمةموضوع: رد: كــــــــــنـــــــا اصــــــــحــــــــاب   الثلاثاء 15 فبراير 2011, 7:02 pm

ah ana lya sadeka m4 4oftha mn3 sneen w nfsy bgd 24ofha she was my bestfriend
esmha AMIRA bgd nfsy 22ablha walow sodfa
مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: كــــــــــنـــــــا اصــــــــحــــــــاب   الأربعاء 16 فبراير 2011, 5:42 pm

ان شاء الله تشوفيها يا امنيه لان الفراق بين الصحاب دى حاجه وحشه اوى
انتى بس قوليلنا مواصفاتها واحنا هندورلك عليها كلنا اعتمدى عليا واتكلى على الله وربنا يستر بئه
Omnia

مُساهمةموضوع: رد: كــــــــــنـــــــا اصــــــــحــــــــاب   الأربعاء 16 فبراير 2011, 10:50 pm

hhhhhhhhhhhhhhhh
hia tahrt di a5r mra 4oftha fiha kant gt mn alex m5sooos 34an t4ofny 2keeeed ahlha m4 radyeeeen y5loha tnzl el beida w 2keeed hia fakrany zai mna fkraha
مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: كــــــــــنـــــــا اصــــــــحــــــــاب   الخميس 17 فبراير 2011, 3:26 am

اكيد هيا كمان فاكراكى لان الى بيحب مبينساش
طب ما تروحيلها انتى بس مش دلوقتى عشان متتخطفيش اصل محدش يضمن حاجه فى الظروف دى والمنتدى محتاجك طبعا
خليها فى الصيف بس متنسيش تسلميلى عليها
هادى شعبان

مُساهمةموضوع: رد: كــــــــــنـــــــا اصــــــــحــــــــاب   الخميس 17 فبراير 2011, 10:20 pm

بالنسبه ليا انا كنت اعرف شخص دى من فتره كبيره وحصل كلاش
مشكله صغيره حكمت اننا منشفش ولا نكلم بعض تانى من سنتين بس انا على طول بفتكره بالخير وربنا يوفقه
Omnia

مُساهمةموضوع: رد: كــــــــــنـــــــا اصــــــــحــــــــاب   الخميس 17 فبراير 2011, 10:24 pm

hhhhhhhhhhhhhhhhhh
asln hia 3zlt w m4 2rf 3nwanha el gdeeeeeeeeeeeeed yalla b2a m4 mo4kla eldonia so3'yra w 2keeeed 7nt2abl
مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: كــــــــــنـــــــا اصــــــــحــــــــاب   الجمعة 18 فبراير 2011, 10:20 pm

شكرا هادى للرد
وانتى بئه يا امنيه ايه يا بنتى الى انتى فيه ده مقفلها فى وشك وفى وشى ليه كده يعنى كمان عزلت ومتعرفيش عنها حاجه بصى على العموم زى مانتى قلتى الدنيا صغنونه اوى اوى اد كده وان شاء الله هتشوفيها ما تجربى فى قايمة المهاجرين برا مصر عشان تبقى كملت بئه هوا ده االلى ناقص tongue
فهمي إبراهيم
------------------
------------------

مُساهمةموضوع: رد: كــــــــــنـــــــا اصــــــــحــــــــاب   السبت 19 فبراير 2011, 8:51 am

باقول لكم إيه
ماتيجو نعمل قسم للأصدقاء التايهين

واللي ما شفناهمش منذ سنين
ونعين شوية مخبرين
عشان يدوروا عليهم

ونسيب شغلنا ومذاكرتنا

والمسئوليات اللي ورانا
ولا أقولكم ماتيجوا نقعد حنب الحيط ونعيط

والله فكرة
بس مش حا أقول لكم عليها

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

Omnia

مُساهمةموضوع: رد: كــــــــــنـــــــا اصــــــــحــــــــاب   السبت 19 فبراير 2011, 9:05 pm

و الله يا استاذ فهمى لو حيجيب نتيجة واشوف صحبتى دى يبقى كتر خيرك وشكرا لاقتراح حضرتك
مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: كــــــــــنـــــــا اصــــــــحــــــــاب   الأحد 20 فبراير 2011, 3:39 am

انا مش فاهم جضرتك يا مستر فهمى جضرتك غامض اوى فى الكونت ده لانى انا شايف ان موضوعى ملوش علاثه خالص باللى حضرتك بتوضحهولنا ولاحضرتك شايف ايه حد يفهمنى يا جماعه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كــــــــــنـــــــا اصــــــــحــــــــاب
صفحة 1 من اصل 1