منتديات البيضا الثانوية التعليمية

أهلاً بك زائرنا الكريم
نرجو أن تكون في أتم صحة وأسعد حال
يشرفنا دخولك
وتسعدنا زيارتك
إذا كنت عضواً تفضل بالدخول
وإذا كنت زائراً ولم تسجل , فتفضل بالتسجيل
وفي انتظار مساهماتك الرائعة ومواضيعك المبدعة

أهلاً بك زائرنا الكريم
نرجو أن تكون في أتم صحة وأسعد حال
يشرفنا دخولك
وتسعدنا زيارتك
إذا كنت عضواً تفضل بالدخول
وإذا كنت زائراً ولم تسجل , فتفضل بالتسجيل
وفي انتظار مساهماتك الرائعة ومواضيعك المبدعة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في منتديات البيضا الثانوية التعليمية .. أهلاً بكل ما هو جديد .. أهلاً بالإبداع

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

أنت في منتديات البيضا الثانوية التعليمية .. إذن أنت متميز  , وشخْصيَّةٌ مبْدعة .. نحن هنا أسرة واحدة ..نعملُ معا من أجْل مستقبلٍ واعد .. نثِقُ في أنفسنا ونقدِّرُ الآخرين                                  رؤية مدرسة البيضا الثانوية المشتركة :                            بناء شخصية عصرية متكاملة , تلتزم بقيم الدين والمجتمع , وتتفاعل مع مستجدات العصر .               رسالة المدرسة: تسعي مدرسة البيضا الثانوية المشتركة إلي تقديم تعليم متميز عالي الجودة من خلال   :    * تزويد طلابها بمهارات ومعارف وقيم الحياة  العصرية.                     * تفعيل دور التكنولوجيا في العملية التعليمية.              * تشجيع الطلاب علي التعلم الذاتي , وممارسة الأنشطة الصفية  واللاصفية.                 *إشراك الطالب في اتخاذ بعض القرارات الخاصة بالعملية التعليمية.        * اكتشاف الموهوبين والفائقين وتنمية قدراتهم علي الابتكار.        * قيادة مدرسية واعية ومتطورة.      * تنمية مهنية مستدامة للمعلم .       *  تنمية الجوانب الإجتماعية بين العاملين بالمدرسة.            * مشاركة مجتمعية فعالة لتطوير أداء المدرسة 

مسابقة عين مين دى ؟

titoelstohy
Eman_elsayed
ahmed elstohy
the_queen2010
مؤمن اسماعيل
yoyo4ever
abeer
Omnia
Baky
واحد من الناس
14 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
كاتب الموضوعرسالة
أحمد حامد

مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء 30 مارس 2010, 8:05 pm

مش عليه برده مش دى الى مثلت فيلم كامل الاوصاف ومسلسل محمود وساميه هى ايمى
دينا احمد

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء 30 مارس 2010, 9:39 pm

لا يا جماعة دية تقريبا منة شلبى
أحمد حامد

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء 30 مارس 2010, 10:21 pm

وانا متاكد انها ايمى 100%
مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء 31 مارس 2010, 2:04 am

يابن الايه يا واد يا احمد
هيا صح ايمى بس مسيرى هوقعك فى واحده انشاء الله

قولولى دى طيب
مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 217799822يلا ياعم الحج
فاطمة

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء 31 مارس 2010, 1:08 pm

عين هيفا
دينا احمد

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء 31 مارس 2010, 2:39 pm

لا طبعا
مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء 31 مارس 2010, 2:55 pm

امال مين؟؟؟؟؟؟
أحمد حامد

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء 31 مارس 2010, 8:17 pm

متغظيين منى بس انا انشاء الله هحبطكو
مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء 31 مارس 2010, 8:19 pm

ورينا يا مان
أحمد حامد

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء 31 مارس 2010, 9:03 pm

اوك
مؤمن اسماعيل

مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس 01 أبريل 2010, 1:49 am

ابقى خلى فتكات تقولك المره دى برضو يا احمد
هههههههههههههههههههههه
احمد

احمد

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس 01 أبريل 2010, 9:23 am

اعتقد انها هيفاء وسوزان تميم ربنا يجحمها علشان احنا عارفين مين هي سوزان تميم
مؤمن اسماعيل

مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس 01 أبريل 2010, 7:03 pm

يا احمد مش دى الصوره دى كانت اول صوره فى بداية الموضوع ادخل على الصفحه الى فاتت عشان تعرف الصوره الجديده
دينا احمد

دينا احمد

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة 02 أبريل 2010, 12:51 am

ممكن تكون نور
مؤمن اسماعيل

مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة 02 أبريل 2010, 1:08 am

لالالا غلط يا دينا فكرى تانى
Baky

Baky

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة 02 أبريل 2010, 1:28 pm

مى عز الدين يا مؤمن
مؤمن اسماعيل

مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة 02 أبريل 2010, 3:30 pm

لالالا مش مى
مؤمن اسماعيل

مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة 02 أبريل 2010, 10:41 pm

ايه يا جماعه اقول الاسم ولا هتعرفوها
دينا احمد

دينا احمد

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالأحد 04 أبريل 2010, 2:44 pm

خلاص يا حماعة انا عرفتها بعد مجهود فظيع......هى يسرا اللوزى صح يا مؤمن
....على العموم انا واثقة انها صح
مؤمن اسماعيل

مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالأحد 04 أبريل 2010, 2:48 pm

ايوه فعلا يا دينا هيا صح برافو عليكى انتى شطوره عرفتيها واحمد باشا معرفش الى كان كل واحده يعرفها وبصراحه انا بهنيكى على المجهود الفظيع الى انتى بذلتيه
أحمد حامد

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء 06 أبريل 2010, 11:28 am

ماشى يا مومن بس انا عارفتها بس كنت مخنوق من الدنيا ومكنتش بخش على النت واحب اقول حاجه يا جماعه انا مش هخش على المنتدى لحد الاجازه عشان هشيل النت بجد هتوحشونى باااااااااااااى
مؤمن اسماعيل

مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء 06 أبريل 2010, 8:05 pm

واللهى يا احمد انتا كمان هتوحشنا مووت بس ده برضو ميمنعش انى اشك فى انك كنت عارف العين
أحمد حامد

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء 13 أبريل 2010, 11:15 am

هههههههههههههههه بس برافو دينا
مؤمن اسماعيل

مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: مسابقة عين مين دى ؟   مسابقة عين مين دى ؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء 13 أبريل 2010, 7:14 pm

اه واللهى فعلا انا بهنيها مجهود فظيع جدا

مسابقة عين مين دى ؟
صفحة 3 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
 مواضيع مماثلة
-
» مسابقة فى اللغة العربية
» مسابقة فوازير ضخمة
» مسابقة ارسم شعار مدرستك
» يلا نفرفش... مسابقة صعبة ...ولكن الجوائز قيمة جداا (عربيات وفلل الخ...)