منتديات البيضا الثانوية التعليمية

أهلاً بك زائرنا الكريم
نرجو أن تكون في أتم صحة وأسعد حال
يشرفنا دخولك
وتسعدنا زيارتك
إذا كنت عضواً تفضل بالدخول
وإذا كنت زائراً ولم تسجل , فتفضل بالتسجيل
وفي انتظار مساهماتك الرائعة ومواضيعك المبدعة

أهلاً بك زائرنا الكريم
نرجو أن تكون في أتم صحة وأسعد حال
يشرفنا دخولك
وتسعدنا زيارتك
إذا كنت عضواً تفضل بالدخول
وإذا كنت زائراً ولم تسجل , فتفضل بالتسجيل
وفي انتظار مساهماتك الرائعة ومواضيعك المبدعة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في منتديات البيضا الثانوية التعليمية .. أهلاً بكل ما هو جديد .. أهلاً بالإبداع

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

أنت في منتديات البيضا الثانوية التعليمية .. إذن أنت متميز  , وشخْصيَّةٌ مبْدعة .. نحن هنا أسرة واحدة ..نعملُ معا من أجْل مستقبلٍ واعد .. نثِقُ في أنفسنا ونقدِّرُ الآخرين                                  رؤية مدرسة البيضا الثانوية المشتركة :                            بناء شخصية عصرية متكاملة , تلتزم بقيم الدين والمجتمع , وتتفاعل مع مستجدات العصر .               رسالة المدرسة: تسعي مدرسة البيضا الثانوية المشتركة إلي تقديم تعليم متميز عالي الجودة من خلال   :    * تزويد طلابها بمهارات ومعارف وقيم الحياة  العصرية.                     * تفعيل دور التكنولوجيا في العملية التعليمية.              * تشجيع الطلاب علي التعلم الذاتي , وممارسة الأنشطة الصفية  واللاصفية.                 *إشراك الطالب في اتخاذ بعض القرارات الخاصة بالعملية التعليمية.        * اكتشاف الموهوبين والفائقين وتنمية قدراتهم علي الابتكار.        * قيادة مدرسية واعية ومتطورة.      * تنمية مهنية مستدامة للمعلم .       *  تنمية الجوانب الإجتماعية بين العاملين بالمدرسة.            * مشاركة مجتمعية فعالة لتطوير أداء المدرسة 

طلب من المدير

radwa esmaeel
titoelstohy
مؤمن اسماعيل
abeer
ahmed elstohy
الكابتن
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
hala eid

طلب من المدير - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: طلب من المدير   طلب من المدير - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 27 مارس 2010, 4:44 pm

على فكرة انتوا فهمتونى غلط خالص عموما اسفة على الرد بس دا مكنش كلامى دا كان كلام استاذ خالد واستاذ فهمى
لان طبعا عمرى فى يوم همنع حاجة تفدنى فى دينى ، وعلى فكرة يعنى موضيع الحب والكلام دا مبتعجبنيش زى محضرتك فاهم وبعتذر كمان مرة على الرد انا غلطانة والرد الاول والاخير للاستاذ فهمى
كما انا كنت عاوزة منتدى اسلامى واستاذ فهمى هو اللى قالنا مش هينفع عموما ابئوا اسئلوا استاذ فهمى عن السبب
شكرااا ليكوا جميعا
الكابتن

مُساهمةموضوع: رد: طلب من المدير   طلب من المدير - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 27 مارس 2010, 4:57 pm

[quote="hala eid"]على فكرة انتوا فهمتونى غلط خالص عموما اسفة على الرد بس دا مكنش كلامى دا كان كلام استاذ خالد واستاذ فهمى
لان طبعا عمرى فى يوم همنع حاجة تفدنى فى دينى ، وعلى فكرة يعنى موضيع الحب والكلام دا مبتعجبنيش زى محضرتك فاهم وبعتذر كمان مرة على الرد انا غلطانة والرد الاول والاخير للاستاذ فهمى
كما انا كنت عاوزة منتدى اسلامى واستاذ فهمى هو اللى قالنا مش هينفع عموما ابئوا اسئلوا استاذ فهمى عن السبب
شكرااا ليكوا جميعا[

/quote]

عليكم السلام
طبعا كلنا يا جماعه عوزين قسم للأسلاميات والأسباب اللى انا سمعتها مش
مقنعه خالص ويا هاله انا مقصدش عليكى حاجه خالص ولما اتكلمت عن مواضيع الحب
مكنتش اقصدك انا عممت على المنتدى كله لان لقيت فى ناس
كتيييييييييييييييير رده عليهاولما قلت قسم للاسلاميات لقيت ناس قالو لأ
وقالو اسباب هبله انامطلبتش اعمل قسم اغانى متزعليش يا هاله انا مقصدش
عليكى حاجه خالص
hala eid

مُساهمةموضوع: رد: طلب من المدير   طلب من المدير - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 27 مارس 2010, 5:42 pm

عادى يعنى انا مزعلتش لانى مش غلطانة الحمد لله انا بس حبيت انقلكم وجهة نظر استاذ فهمى
واذا كان راى ازعجكم كدا خلاص انا اعتذرت ، وعموما يعنى اعتقد ان كل الاعضاء هنا بتعقل كلامها كويس قبل ماتكتب اى حرف لانة منتدى تعليمى .........
مؤمن اسماعيل

مُساهمةموضوع: رد: طلب من المدير   طلب من المدير - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 27 مارس 2010, 7:53 pm

يا جماعه انا بأيد رأى هاله وبقول اننا كلنا اكيد مش هنمانع يكون فى منتدى اسلامى فى منتدانا وايه الى يخلينا نرفض
بس برضو لازم استاذ فمى او مستر خالد يقولو وبعدين لو كان ووافقو كان حد منهم دخل ادى الاوكى
واكيد الى هما شايفينو هوا الى صح
بس خلاص
الكابتن

مُساهمةموضوع: رد: طلب من المدير   طلب من المدير - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 27 مارس 2010, 9:06 pm

السلام عليكم

انا اسف يا جماعه انى ادخلت بينكم المفرود ان انا مليش دعوه اصلا تعملو قسم اسلامى تعملو قسم للحب يا مؤمن تعملو قسم اغانى دى شئ انا مليش فيه
انا حاسس ان بتكلم مع عقول صغيره السلام عليكم
abeer

مُساهمةموضوع: رد: طلب من المدير   طلب من المدير - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد 28 مارس 2010, 5:40 pm

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
يا كابتن انت فهمت وجهة نظرمومن وهالة غلط اكيد كلنا عايزين يكون فى منتدانا منتدى اسلامى
ولكن السبب الا استاذ فهمى قال عليه مش هينفع يتكتب منعا لزعل بعض الاعضاء وهو سبب مقنع جدا واكيد انت لو عرفته وجهة نظرك هتتغير
وممكن كل المواضيع والافكار الا انت عايز تنزلها ممكن تنزلها فى منتدى اللغة العربية
يا ريت تقبلوا رايى
hala eid

مُساهمةموضوع: رد: طلب من المدير   طلب من المدير - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد 28 مارس 2010, 6:11 pm

انا اسف يا جماعه انى ادخلت بينكم المفرود ان انا مليش دعوه اصلا تعملو قسم اسلامى تعملو قسم للحب يا مؤمن تعملو قسم اغانى دى شئ انا مليش فيه

لا تعليق

طلب من المدير - صفحة 2 Icon_minipostموضوع: رد: طلب من المدير طلب من المدير - صفحة 2 Icon_minitimeأمس في 9:06 pmطلب من المدير - صفحة 2 Icon_multiquote_off_ar [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

السلام عليكم

hala eid

مُساهمةموضوع: رد: طلب من المدير   طلب من المدير - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد 28 مارس 2010, 6:14 pm

سورى يا جماعة حصلت حاجة غلط مش عارفة المستطيل دا ظهر ازاى
midoelwan

مُساهمةموضوع: رد: طلب من المدير   طلب من المدير - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 30 مارس 2010, 10:43 pm

الكابتن كتب:
hala eid كتب:
هى فعلا فكرة جميلة جدا بس فى اول اجتماع كان لينا فى المدرسة اتكلمنا فى الموضوع واستاذ فهمى مكنش عنده اى مشكلة لكن هو فهمنا مش هينفع لية واظن ان كل اللى حضر الاجتماع دا عارف السبب وكمان استاذ فهمى قلنا لو فى اى موضوع اسلامى ممكن ننزلة فى منتدى اللغة العربية ، على فكرة انا اقتنعت جدا بكلام استاذ فهمى واستاذ خالد ، معلش بس فعلا الفكرة دى مش هتنفع وهتسبب احراج لناس ومشاكل

يا هاله انتى عارفه يعنى ايه منتدى اسلامى اكيد طبعا يعنى خطب دروس علوم
شرعيه يعنى مش حجيب حاجه من عندى وبعدين انا مدير فى غرفة الحق والحقيقه
للتصحيح التلاوه وعندى فكره كويسه جداعن انشاء قسم للاسلاميات وعاوز اعرف
حيحرج ناس كتييييييييييييييييير فى ايه يعنى مواضيع الحب اللى
موجوده مبتحرجش حد

بص يا اسلام انا حضرت اول اجتماع فى المدرسه وعلشان تعرف اول حاجه ناقشناها هى وجود منتدى اسلامى بس استاذ فهمى واستاذ خالد رفضوا لسبب اقنعنا جميعاً بدون اى وجهت اعتراض من احد لانه سبب اكيييييييييييييييييييييييد حيقنع اى حد يسمعوا ولو عاوز تعرف انا ممكن احطوا لك ولكل من يريد فى رساله خاصه لعدم الاحراج

والله العظيم يا اسلام احنا يشرفنا وجود عضو مثلك يدعو الى الله على الانترنت لا يضيع وقته فى الكلام الفاضى بس لك موقف احكامه وفى ظوف بتحكم وتقيد المنتدى بما انه منتدى اسلامى

تقبل مرورى بكل ود ولك منى كل الاحترام والتقدير على الموضوع الهادف

والسلام ختام

السلام عليكم وحمه الله وبركاته
ريتاج20

ريتاج20

مُساهمةموضوع: رد: طلب من المدير   طلب من المدير - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 01 أبريل 2010, 3:48 pm

الحقيقة انا مش عارفة اقول ايه
انا بجد كان نفسى يكون فى منتدى اسلامى
ونفسى بجد اعرف ايه السبب اللى يمنع
وياريت استاذ فهمى يفهمنى ليه ممانع

طلب من المدير
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» طلب هااااااااااااااااااااام جدااااااااااااا من المدير